tiistai 29. toukokuuta 2012

Eka teksti jaadijaa

Piti ryydittää blogin julkaisutvauhtia hieman. Palasin juuri kotiin Cesar Millanin semmaa katsomasta ja kelasin, että en voi kirjoittaa siitä enää torstaina. Jos tämän päivän uutiset ovat huomisen historiaa, niin internetissä aika liikkuu vielä nopeammin ja aiheiden päivänpolttavuus on vielä tärkeämpää kuin muualla. Sitä paitsi olen niin hemmetin out ihmisenä muutenkin, että lienee tervettä kiriä katu-uskottavuutta jossakin. 

Ulkoasu on karumpi kuin barbien olot lähiöhiekkalaatikossa. Olen aina rankuttanut keskeneräisten nettisivujen julkaisemisesta, mutta kukapa sitä omaa neuvoaan noudattaa, eh?

Ihmekoirien blogi on ollut aiemmin ja löytynee edelleenkin Vuodatuksen palvelimelta nimellä Paviaaniboogie. Ammoisina aikoina raportoin tosin vain aivokääpiöiden Loltsin ja Paavon edesottamuksista ja nyt mukana seikkailee myös keskikalja Laika. Kaikki villakoiria. Paitsi minä, joka siis olen amiskierteeseen juuttunut, liian monimutkaisesti yksinkertaisiin asioihin suhtautuva nuori ihmisaikuinen. Ja minun koirillani on päiväkirja netissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vingutathan meille siilipalloa, sillä siitä me pidämme!